Natten blev inte lika bra

Det började med att min hals kändes irriterad och började klia. Den svullnade upp och jag hade svårt att andas. Hej allergi chock! Igen. Fick detta några gånger förra året på sommaren om jag minns rätt.

Det var bara att åka in till akuten och ta kortison och någon allergi tablett. Där tillbringade jag största delen av min natt i princip. De tror att jag är allergisk mot pollen plus något annat? De sa att man ej brukar få svullen hals av pollen utan att det brukar vara något födoämne.

Förra året när jag fick detta försökte jag klura ut vad det var jag kunde ha ätit utan något vidare resultat. Det är olika jag äter varje gång så inget hänger ihop. Det är bara så irriterande.

Har varit hemma hela dagen och doktorn säger att jag ska vara hemma imorgon med. Ska inte anstränga mig eftersom allergin sitter i blodet fortfarande. Det jag gjort idag är pallrat mig till apoteket och hämtat allt. Köpte ett wienerbröd till mig också. Detta är faktiskt ett undantag, tyckte jag behövde det efter den här natten. Köpte även med mig färska frallor hem och gjorde frukost. Är smått uttråkad nu och ska vila. Hoppas ni har en trevlig dag. The sun is shining!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0