Satan i gatan

Sitter i sängen och är helt slut! Det var hektiskt på jobbet idag och dessutom var musikskolan där och uppträdde. Små barn som stod och sjöng, så sött! Efter ett tag uppträdde de äldre också, samma sak gäller imorgon. Har proppat i mig hallongrottor hela dagen. Jag var på något event igår och de bjöds på gratis champagne osv, farligt när man jobbar dagen efter. Efter ett tag kom Lollo med resten och mötte upp mig. Det var en trevlig och otippad kväll! Avslutade kvällen med en hamburgare och somnade med Maggio i hörlurarna.

Nu lyssnar jag på musik, ska ligga i sängen och somna till gamla låtar. Imorgon ska jag upp och jobba, därefter direkt iväg på drink för att fira Leila.

                 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0