Sunshine

Sitter just nu i sängen, ska bli såå skönt att sova, var ju uppe med tuppen imorse. Efter jobbet skulle jag egentligen tvätta men bangade det och följde med Johanna till centrum istället. Essi kom till ön också, blev en hawaii pizza med vitlökssås på det, muums. De andra två var nyttiga och åt sallad men inte moi. Tog ut en av mina helgdagar i förväg... Därefter åkte vi upp och hämtade Elise, satte oss vid vattnet och åt godis. Mys på det. Det blev en liten promenad sedan så det var ju bra det.

Nu kom jag precis hem från fröken J, glodde Eclipse - den var faktiskt rätt bra. Nu blir det ett svep med våtsservetten för att ta bort sminket, sedan kryper jag till sängs. Godnatt på er!

             

Kommentarer
Postat av: ~ Elinemma

Hej, allt bra ? :-)

skulle behöva råd om ett par skor, vad tycker du ?

http://bananene.blogg.se/2011/may/ooh-skit-snygga.html

2011-05-19 @ 00:13:39
URL: http://bananene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0