Wednesday

Kom nyligen ut från duschen efter en hektisk dag på jobbet. Sitter just nu i sängen och ser fram emot att få min skönhetssömn. Det blev inte mycket sömn inatt, usch, drömde att världen skulle sprängas i tusentals små bitar. Det var bomber överallt, alla gömde sig och väntade bara på att smällen skulle komma... Det var en fruktansvärd väntan, fy. Vaknade upp precis när någon blev huggen i halsen och smällen skulle komma. Godmorgon!

Jag undrar om det kommer komma ett tredje världskrig eller om jordens undergång kommer att ske någongång i framtiden. Vad tror ni? Det känns som vi inte lärt oss tillräckligt mycket av historian och våra tidigare misstag. Även fast vi vet av erfarenhet att något är dåligt, gör vi det ändå - till exempel vet vi att bensin är dåligt för miljön, det viftar vi lätt bort och kör den där extra svängen till affären ändå.

Hur som haver, 9.00 steg jag upp, efter ett tag väckte jag Lollo. Hon höll mig sällskap tills jag skulle gå. Det blev en runda i centrum på jakt efter en födelsedags present. Hittade en fin liten sak :) när jag var klar satte jag mig på bänken i solen med Veronica Maggio i hörlurarna på högsta volym. Fick upp ögonen för henne efter låten jag kommer, gillar henne skarpt! Efter det blev det jobb, jobb, jobb och lite skitsnack med en arbetskollega.

Nej, nu ska jag nog snart ta och sova. Jag hoppas att ni sover gott inatt, no nightmares.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0