11/11/11

Woho. Idag fyller mamma år också! Har jobbat hela dagen och imorgon ska jag upp med tuppen och jobba igen. Viill iinte... Såg fram emot att ha en ledig helg, är hur trött och sliten som helst. Har varit effektiv hela veckan och fixat en del saker såsom att övningsköra osv. All min energi är slut.

Well, har ätit god middag och ätit en massa äppelpaj med vaniljsås och tårta såklart som hon fick av mig:) I present fick hon även en korg med vin, choklader, kaffe osv. Kvällen har vi alla glott idol och snart är det läggdags för mig. Imorgon efter jobbet väntar inflyttningsfest! På söndag ska jag vila upp mig ordentligt. Ni får ha en bra helg allihopa, hör av mig imorgon om jag hinner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0