211111

Måndag idag, tröött. Ska försöka blogga lite mer denna vecka, blir lite svårare eftersom min kära iphone är på lagning:( är inte lika uppdaterad. Min morgon började 8.30, hade ett frukost möte med en journalist. Hon är bara 28 år gammal och hunnit med "ALLT" - barn, hus, eget företag och en himla massa på cv:et. Hon gav mig goda råd både i livet och inom den karriären. She saved my day! Känner mig lättad nu. Efter det övningskörde jag, passar på nu när jag har tid. Fick nyligen reda på att jag kommit in på en skrivarkurs som varit mitt mål länge :) så i januari blir det plugg och jobb! 

Bjuder på en gammal bild nu när jag inte kan ta kort på min nuvarande mobil. Kreta för.. Var det 5 år sedan?

      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0