birthday dinner

Igår blev det en riktig chill kväll hos Elise med idol och godis. Jag skjuter upp min nyttighets månad... Vet inte vem jag ska heja på längre, många var riktigt grymma! Molly vände totalt tyckte jag, riktigt falskt sjöng hon.

Ikväll däremot blir det födelsedagsmiddag hos Johanna som fyller år idag :) grattis grattis! Är rätt seg. Tror aldrig jag varit såhär trött som jag varit den senaste veckan. Har gått hemma hela dagen och bara tagit det lugnt, egentligen skulle jag till stan men orkade inte. Ikväll blir jag helsvart med rött läppstift, lite haloween känsla vill man ju ha. Bild kommer senare, har glömt min ipone sladd märkte jag nu... Ni får ha en trevlig lördags kväll och fin allhelgona-afton!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0