Chill med idol

Kunde glo klart idol, fick den goda nyheten att min arbetskollega nyligen anlänt från gc, så hon kunde jobba imrn! Jag börjar 11,sovmorgon, istället för sju. Halleluja. Annars skulle jag sovit vid det här laget. Hur som haver, tyckte Amanda var grym, hejar på både P och S. Amanda P har en kraftfull röst jag gillar och Amanda S är riktigt grym och kan leka med musiken, like! De är dem jag helt enkelt skulle lyssna på i musik väg. Vilka hejar ni på? Har blivit en riktig idol tönt :)

Har nyligen varit ute och tagit frisk luft. Fick låna körkorts böcker av Johanna:) trodde jag skulle få en, istället kom hon med fem! Bara att sätta igång då. Nu måste jag passa på att få min sömn och inte vara uppe längre. Godnatt på er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0