helt trött

Har gått runt som en zombie hela dagen. Vet inte varför jag är så trött, sov helt ok inatt. Idag har jag fixat och donat hela eftermiddagen och försökt ignorera min trötthet. Vill ha en någorlunda ledig helg. Har fixat, tvättat och städat hela eftermiddagen. Har svårt att hålla ögonen öppna nu, ska glo nyheterna och sedan lägga mig i sängen faktiskt.

Igår tillbringade jag dagen i stan. Inhandlade ett rött läppstift, det ända jag kan unna mig denna månad. Börjar att spara nu - måste börja tänka på körkort och framtida studier. Har inhandlat presenter, betalat avgifter och så ska jag ju tona mitt hår rött :) sedan är det inte mycket kvar att hurra för... Huur ska jag klara det här?

Hur som haver, efter rundan blev det en fika med några av brydarna och sedan var jag bjuden på middag hos Louise syster. Åt god middag, drack lite vin och hade det trevligt. Imorgon fredag, tack och lov!

      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0