Nu var helgen slut då

Middagen blev lyckad i lördags och det slutade med att jag och Elin som inte skulle ut hamnade i natt vimlet och resten som planerat utgång stannade hemma. Blev en riktigt spontan kväll! Efter en god middag och efter vi proppat i oss en massa efterrätt och suttit och druckit vin till ett drog vi och dansade.

I söndags sov jag, tog igen all sömn och lite till:) idag har det inte hänt mycket, har mest varit en seg måndag om jag ska vara ärlig. Imorgon ska jag tona håret. Vet inte om jag ska tona det mörkt rött, är mer sugen på mörkt brunt nu. Min rödhets mani har gått över efter att ha sett hur många röda hår som helst på sistone. Å andra sidan är det fint med rött till hösten :) min frisör får ta det beslutet åt mig imorgon!

      
       Middagen i lördags - jag andra till höger.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0