111027

Gick och la mig åtta igår :o det blev endast fyra timmars sömn natten innan. Har börjat sova dåligt och äta en massa onyttiga saker eftersom jag tröttnat på all mat nowadays, är svag för allt med socker att göra. MEN, den här veckan har varit katastrofal. Har säkert proppat i mig ett tiotal chokladbollar, en massa munkar, muffins, praliner och fortsättning följer..  Har dessutom inte tränat på två månader! Jag hade precis satt igång med träningen och sedan blev jag förkyld, ramlade på ryggen och kunde inte träna på över en månad enligt läkare och sedan blev jag förkyld igen. Ångest!

Imorgon ska jag ha en nyttig månad, nu får det vara slut med det här! Nu är jag frisk igen så nästa vecka har jag gjort ett tränings schema också:) måste börja leva hälsosammare!

Idag har jag varit hos frisören och klippt topparna och planerat min toning. Ska tona håret rött nästa vecka! Måste bara hitta den perfekta färgen först. Vill ha mahogny färg, fast mer mörkt, vinrött? i, kan inte bestämma mig om jag ska ha en kall eller varm nyans. Tror jag passar bäst åt det kalla hållet, vad tycker ni? EFter jobbet blev det middag med pappa som precis kommit hem från italien. Fick min älskade marc jacob parfym fast den här snäppet nyare än min vanliga. Så, nu har jag båda två :) fast min vanliga har börjat ta slut:( ni ser ju hur lite det är kvar.

     
        


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0