clothes

Så, nu har jag lite nya kläder och en lite finare höst-vinter garderob. Blev ett par tjocktröjor, riktigt varma är dem! Skoor, några blusar och såklart undies :) jag och syrran passade även på att vara med i en tävling där de lottade ut underkläder, håller verkligen tummarna! Nu är det bara den svarta kavajen jag saknar som jag ska fixa imorgon. Done and done.

Har röjt upp en aning i mitt rum, var helt kaoos. Är sällan hemma så när jag kommer hem byter jag kläder och slänger dem lite överallt. Titta bara nedan hur många vattenglas som sakta men säkert hunnit samlas bredvid min säng - måste alltid ha ett vattenglas i närheten när jag sover.. 

En promenad orkade jag med också. När jag precis kommit innanför dörren ringde mobilen, klockan ett. Så, kom nyligen hem efter en till kylig promenad. Gillar att mina vänner inte heller kan sova, haha:p Nu hoppas jag att john blund kommer snart och att jag får sova ut imorgon. Godnatt på er!

       

      



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0