sunday

Fick sova ut till elva idag iallafall, skönt. Åkte och fixade min kavaj, nu måste jag bara gå till en skräddare för att sy in den i ärmarna så att den sitter helt slimmat. Tog en sen frukost i solen och en arbetskollega höll mig sällskap. Har även köpt en massa snygga pärmar för att fixa lite ordning och reda.

När jag ändå var i närheten gick jag upp till Lollo och tog det lugnt. Vicktoria kom sedan över, fikade igen! Påvägen hem hamnade jag och Lollo framför en fotbolls match och tog en öl för att sedan säga godnatt.

Har varit hemma ett tag nu och kan inte sova, har dessutom jätte ont i svalget :( kan inte den envisa förkylningen försvinna snart.

      gooott!
   
     

     
     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0