what the fuck

Har tillbringat dagen i stan med lillasyster och det har kliat i fingrarna. Så, nu har jag bestämt mig - jag skiter i ekonomin den här månaden med, jag tänker shoppa lite nya höst och vinter kläder istället :) och därmed basta. Från och med nästa månad börjar jag! Då ska jag betala tillbaka mina skulder och börja spara. Måste trappa ned på att fika, äta ute - allt det sociala. Känns inte helt ok, men så får det bli ett tag framöver tills jag styrt upp det hela. I veckan ska jag och lil sis åka in och säsongs shoppa.

Ikväll blev det middag och fika. Jag prövade en mocca latte med vit chocklad, lät godare än den var och en morotskaka. 

        
       syster

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0