110905

Har precis duschat och lagt mig i sängen. Imorgon ska jag upp tiidigt till jobbet. Kom hem rätt nyligen, har varit och prövat på dance aerobic, missade body balance passet:( Då fick det bli dance aerobic istället, även fast jag inte vill ta ut konditionen för mycket nu när jag känner att en förkylning kanske är på g. Hur som haver, det blev inte bättre iallafall av träningen och dessutom är det något med mitt knä. Det kändes att det var ett tag sedan man dansade.. Tycker inte det är så lätt att lära sig korografin på en gång, föredrar när man gör det långsamt först och går igenom mer i detalj för att sedan ta ut rörelserna.

Känner hur trött jag är nu, behöver min skönhetssöm pronto, så säger godnatt på er!
        

       


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0