111009

Vaknade upp imorse, förkyld. Kände att det redan var påväg igår när jag tränade. Gick hem och vilade en aning, fixade mig medan jag åt choklad tryfflar och lyssnade på gamla låtar. Måste sluta med allt socker nu när jag dessutom börjat träna.

Ikväll var det middag med jobbet eftersom en arbetskollega fyllt år. Jag åt halstrad marulk med kantarell risotto och örtsås, älskade risotton. Tänkte åka hem och vila direkt efter men så blev inte fallet - utan bowling med Sandra. Vi vann båda matcherna och det kommer jag kunna leva på länge eftersom jag är en riktigt dålig förlorare, haha.

Kom precis hem. Ska bli så skönt att få sova ut imrn, thank god it's friday!

      

Kommentarer
Postat av: Sandra Törn

Tack för en supertrevlig kväll hjärtat! Var helt död dagen efter men det var det såååå värt! ;)) Vi var grymma! :) Pusspåre!

2011-09-12 @ 01:28:28
URL: http://sandratorn.se
Postat av: Helena

Svar: Tack själv! Haha vet såå värt det, vi ägde verkligen! PUSS

2011-09-13 @ 21:13:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0