Ledig

Idag var det meningen att jag skulle ta hand om en del saker jag vanligtvis inte hinner med. Istället har jag mest flängt runt, gick och fikade med mig själv, var tvungen att smaka citron-maräng pajen. Lollo kom förbi och sedan fortsatte jag vidare till ett ärende. Åkte in till stan med Elise och Leila. De shoppade loss lite och båda hittade något att ha på sig på fredag då Elise ska ha middag. Efter det fikade jag igen och det blev en cola och chevre sallad för min del. Det var min lediga dag det! Nu har jag rensat ut alla sommarklänningar, blev väldigt svart i garderoben. Har lagt fram lite olika alternativ tills på fredag, är så trött på mina vinter och höstkläder dock.

      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0