Monday

Jaha, så var helgen slut och så var det måndag igen då! Haft en helt vanlig dag på jobbet förutom att jag blev intervjuad. Alltid lika kul när det dycker upp något. Tycker det är intressant att se vilken uppfattning folk får om en - hur man är som person och hur de väljer att framställa en och sättet de sätter ihop texter på. Vill snart börja plugga jag med och gå en skrivarkurs, men det får vänta ett tag till.

Nu ska jag fortsätta att fixa en del saker till jobbet. Essi kommer till ön idag, wiho. Hon ska bjuda mig på middag lite senare ikväll, innan dess är det work, work. Tänkte gå och träna men känner att jag håller på att bli förkyld och satan vilken träningsvärk jag fick från boxningen i lördas! Helt sjukt. Trevlig dag på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0