110916

Äntligen fredag! Har så otroligt mycket att tänka på, att göra och ta tag i just nu, så ska bli fantastiskt skönt med helg! Klockan åtta imorse steg jag opp och jag som börjar seent idag. Det är visst omöjligt för mig att få sovmorgon. Vaknar flera gånger och har svårt att somna om och inga roliga drömmar drömmer man heller..

Har tänt lite ljus och lyssnat på musik, ätit en rejäl frukost - havregrynsgröt och äggröra. Redan fixat mig för ikväll. Ska på after work med jobbet och vi börjar med middag på foresta. Jag kommer inte hinna hem emellan så har redan planerat vad jag ska ha på mig. Inget gick som det skulle. Mina svarta byxor var smutsiga, mitt nagellack tog slut och jag hittade varken mitt madonna linne eller min svarta poncho? Har vänt upp och ned på alla nedpackade höst och vinterkläder. Så, ikväll blir jag svart och plommon lila:)

Hoppas på en lugn dag på jobbet idag!

      
       Bilden är från i somras




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0